Cum să vă protejați genunchii, Vinyasa \u0026 Yin - energizare si relaxare durere și furnicături în genunchi


cum să vă protejați genunchii

Cum să vă protejați genunchii Durerea de genunchi este cel mai frecvent tip de durere musculo-scheletală care îi determină pe oameni să se adreseze medicului. Este capabil să facă acest lucru datorită structurii sale complexe, care implică patru oase, patru ligamente importante și o serie de tendoane.

cum să vă protejați genunchii

Se poate, de asemenea, îndoi, îndrepta și poate susține greutatea corpului, în timp ce lucrează cu gleznele și șoldurile. Din cauza acestei presiuni cum să vă protejați genunchii, genunchii pot suferi o mare varietate de leziuni. Dacă aveți o leziune la genunchi, puteţi lua următoarele măsuri Protejați leziunea genunchiului cu o genunchieră sau atelă Odihniți genunchiul pentru a reduce solicitarea repetată, pentru a preveni alte leziuni și a permite genunchiului să se vindece Puneți gheață pe genunchi pentru a reduce inflamația; acest lucru ar trebui făcut de ori pe zi timp de minute de fiecare dată Legaţi strâns compresie genunchiul cu o fașă sau o genunchieră, pentru a reduce inflamaţia și a susține articulația Ridicați piciorul rănit; acest lucru va ajuta, de asemenea, la reducerea inflamației Articole similare Cauzele frecvente ale durerii la nivelul picioarelor Piciorul este alcătuit din 26 de oase și conține mai mult de 30 de articulații.

cum să vă protejați genunchii

Înmulțiți cu Cauzele frecvente ale durerii la nivelul brațelor Cele mai frecvente cauze ale durerilor de brațe sunt adesea doar o simplă întindere Cauzele durerii la nivelul gâtului Majoritatea oamenilor vor avea cum să vă protejați genunchii la nivelul gâtului cum să vă protejați genunchii un moment dat în viață Gestionarea diferitelor tipuri de mâini cu artrita guta de spate Patru din cinci cum să vă protejați genunchii vor suferi de dureri de spate la un moment dat în viață Citițiși.